Ana içeriğe atla

UMUDUMUZU HİÇ YİTİRMEDİK!/ ALİ CEMAL TÜRKMEN


UMUDUMUZU HİÇ Mİ, HİÇ YİTİRMEDİK ! DESEM İNANDIRICI OLUR MUYUM?

Öncelikle ; Afrin'deki Zeytin Dalı harekatında kırıma uğrayan helikopterimizde, ayrıca operasyonlar sırasında askerlerimizin şehit olmasının derin üzüntüsünü yaşıyoruz.
Şehit olan kahraman askerlerimize Allah'tan rahmet,kederli ailelerine başsağlığı, yaralı askerlerimize acil şifalar dileyerek yazıma başlamak istiyorum...

Yeni bir başlangıç yapmalı insan...Bak yeni bir gün, yeni bir hafta, yeni bir ay ve de yeni bir yıl. Yeni bir yüz bak yeni, yeni yeni, İnsan kendi için bir adım atmalı. Küçük, küçük ama sağlam adımlar olmalı. Düşünmeden değil de aklının alabildiği aralıklarla..

Yeni bir başlangıç yapmalı insan...Örneğin ; Kendini derin bir uçurumda hissettiği zamanlar. Keskin acıların gölgesinde kalıp iç sesini kaybettiği zamanlar...gibi örneklerimizi çoğaltabiliriz... Bu arada sizlerden de değişik örnekler sesleri geliyor...


Hani bazen o dünyamızın içinde kendimizi küçücük ve güçsüz hissettiğin karamsarlığın tüm ruh alemine kapladığı, öfkemize sarılıp saçmaladığımız ve çıkmazların içinde kaybolduğun zamanlarda yüzüne yerleşen kederin, gözlerine inen siyah perdelerin, suratını asarsın ya, miden ağrır, birde başına inen migren ağrılarına , dayanamadığın zamanlarda...

Damarlarındaki akan asil kanın yönünü kalp atışlarının ritminin bozulduğu zamanlarda sakin bir yumurcak kedisi gibi uyurken, dengesiz bir ruh halinle saldıran kaplanlar gibi olduğun zamanlarda.

Yada kendi özünden uzaklaşıp, farklı bir kimliğe büründüğünü zamanlarda, önce burnundan derin, derin bir nefes alacaksın, içinden dörtte kadar sayıp nefesini ağızdan yavaş , yavaş verdikten sonra yani kalp kanı pompalaması gerekiyor işte ondan sonra, sonra mı ne yapacaksın işte yazıyorum bomba geliyor , yeni bir şarkı dolanmalı diline, farklı bir dil kullanmalı şiirler, farklı bir gülüş yapışıp kalmalı yüzüne, çocukça kelimeler dökülmeli dilinden, mutluluk, sağlık ve barış istenmeli...
Derin derin yazmalı, usul, usul işlemeli aşk yüreğine...

Şu hayatta bir şeyin bitişi, her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur...Bu hayatta


Bu vesile ile ayrıca 14 Şubat Sevgililer günü olması nedeniyle
Yeni evlenenleri, nişanlananları , sevgi , aşk, dostluk ve arkadaşlık umut vadeden, taşıyan herkesin gününü kutluyorum.
Yeni bir başlangıç yapmalı insan...Yeri, saati, vakti geldiğinde...
Latifi söyler seherde,
Allah düşürmesin derde,
Elbette mutlu ederde,
Umudumu hiç yitirmedim..

 diyerek son sözcüklerle bugün kü yazımı bitirmek istiyorum...

Sevgiyle kalın;
Ali Cemal Türkmen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EKONOMİK KRİZ

İŞ,  EKMEK, ÖZGÜRLÜK İSTİYORUZ Pazardan, marketlerden, çarşıdan hiç bir şey aynı fiyattan alınamıyor. Paranın değeri pula döndü. Ekonomideki kötü gidişat " PARA- DÖVİZ" krizi olarak patladı. Halkımızın alım gücü iyice düştü. Sürekli borçlanarak satamayacakları kadar mal üretmeye devam eden kapitalistler, elde ettikleri yüksek karları cebe indiriyorlar. Şimdide Şirketlerin borçlarını emekçilerin sırtına yıkıyorlar. Çok sayıda büyük şirketler konkordato ilan ederek iflasta olduğunu beyan etti. Milyarlarca dolar para yurt dışına çıkarıldı. Köprülere yolcu, hastanelere hasta teminatı verilerek yapılan " BÜYÜK PROJELERLE" şişem balon patlamış bulunuyor. Enflasyon çift rakamlı , vatandaşın enflasyonu ile devletin kurumu (DİEK) enflasyon arasında dağlar kadar fark var. Bir çok şirket seri halde işçi çıkarmaya devam ediyor. Krizleri Kapitalist sistem üretir. Bu sistemde ekonominin çarkları halkımızın yararına dönmez. Büyük şirketler, tekeller

SEVGİ SELİME

                                    SEVGİ SELİME; Hayatımın aydınlığı, Yarin ( 29 Mart)  Senin doğum günün.  Önceden seninle sohbet edip sonrada benim duygularımı paylaşmak istedm. Bugün beni herkesten daha iyi tanıyor beni sevmeyi, mutlu etmeyi seçen yüce insan; Önce bana olan aşkın ve sabrın için,  hayatımın bir parçası olduğun için TEŞEKKÜR EDERİM.  Bugün milyarlarca kelime bile seni ne kadar özlediğimi tam olarak anlayamaz, anlatamaz , Sen gerçekten benim hayatımın en büyük hazinesiydin.  Bugün bize veda etmiş , yanımda olmayabilirsin ama sevgin ve hatıraların sonsuza dek hep kalbimde saklandı ve yaşayacak. Kalbim hala acı çekiyor ve gözlerim her zaman gizli gözyaşları döküyor. Beni nasıl bu durumda bırakıp gittiğini anlayamıyorum. Kalplerimizin dibinden, cennetteki yeni evinizde sonsuz mutluluk ve barış diliyorum. Hoşcakal iki nefes arasındaki can, hoşcakal yarım bıraktığımız heyecan , hoşcakal iki gözüm,  menekşem, pıtırcığım, Sevdam, Kara gözlüm,  Esmer güzelim,  Nur yüzlüm,  Eş

ANNEM HAVVA'YA MEKTUP

  ANNEM (  HAVVA )'YA  MEKTUP  Bu yazıyı sana adadım annem. Sensizliğinde, çekilmeyen bir günün anlam ve önemi üzerine bir şeyler karalamak için oturduğumda, bilgisayarımın başına, sana dair bir şeyler yazmak istedim. Biliyorum sen bunu okuyamayacaksın, bilemeyeceksin,  göremeyeceksin ama olsun senin yerine duygularımı paylaştığım insanlar okuyacak. Sana yazdım ya bu yazıyı, ellerim titreyerek, gözlerim dolarak ve ağlayarak. Hiçbir abarti  yok sözlerimde, eğer duyuyor, hissediyorsan gittiğin yerlerde. Yalnızca, sevgimi değil, sensizliğe alışamadığımı da bilmeni istedim.  Alışamadım ya, alışmak ta istemiyorum hani !.. Zor geliyor ölüm, zor geliyor sensizlik !.. Tüm dünya herkes annesinin “anneler gününü” kutlayacakken, senin gününü kutlayamamak, ellerini öpememek, hep birlikte gülüp eğlenememek zor geliyor be anne. Kızgınım sana !.. kırgınım bizi bırakıp  bu kadar erken gitmene !.. Kızgınım ya, elinden bir şey gelmediğinin de farkındayım. Ama keşke biraz daha uzun yaşamayı dileseydi