Ana içeriğe atla

VEDA ZAMANI


Her veda hüzün taşır içinde...

Değerli İş ARKADAŞLARIM;
ESKİ İSMİYLE BAYINDIRLIK VE İSKAN BAKANLIĞI YAPI İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ailesinden yaklaşık 1979 YILI AĞUSTOS ayının 03 ‘de başladığım ve her gün yepyeni projelerin verdiği keyifle çalıştığım görevimden (işimden ) 14 Ağustos 2018 Salı günü   akşamı 17.30’da  itibarıyla  emekli olmak üzere ayrıldım. Şimdilik Ailemle birlikte köşemde sade bir hayatı yaşamaya karar vermiş bulunuyorum!
Bu süre zarfında sizlerle tanıştığım ve birçok projede çalışma fırsatını elde ettiğim için büyük mutluluk duyuyorum.
Aranızdan ayrılacak olsam da burası benim için aile paylaşım başarı gibi çok kutsal değerler ifade ediyor. Burada olduğum süre boyunca başarıyı, başarısızlığı, mutluluğu, hüznü, sevinci paylaştığım tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Bu kararımı, bugün burada sizlerle paylaşarak hem müthiş olan heyecanımı yatıştırmak hem de bu karara sizleri şahit yapmak istedim! Bana, her zaman gösterdiğiniz sevgi ve yakınlık için hepinize şükranlarımı sunuyorum... 

Her birinizi sevgilerimle kucaklıyorum, başarılarınızın devamını diliyorum.” 
“Bugün sizlere şimdiye kadar alışa geldiğiniz konulardan farklı içerikte bir mesajımı iletmek istiyorum. Aldığım karar üzerine yaklaşık 39 yıldır aktif olarak hizmet ettiğim yeni adıyla ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI Yapı İşleri Genel Müdürlüğümüzden emekli olmak üzere ayrıldım.
Beni işe alan Eski Bakanlarımızdan Sn. Şerafettin Elçi'ye (Allah rahmet Eylesin) birlikte çalıştığım eski Bakanlarımızdan, Sn. Adnan Keskin'e, Sn. Abdul Kadir Akçan'a Sn. Zeki Ergezer'e  Eski Müşteşar Yardımcısı Sn. Mahmut Küçük'e, Yapı İşleri Genel müdürlerimizden, Sn. Hüseyin Cindemir'e, Sn. Sefer Akkaya'ya, Sn. Osman Gürol Şişman'a, Sn. Kasın Kayıhan'a, ve tabi ki şimdi görevdeki Gen. Müdürümüz Sn.Banu Aslan Can'a,  Daire Başkanlarımızdan Eski Sn. Atilla Ünal'a, Sn. Davut Akgül'e ,Sn. Metin Budak'a şuan görevde olan Sn. Ahmet Bektaş'a, Sn. Elif Uz'a, Sn. İsmail. Bilici'ye, Şb.Md. Ayhan Uçak'a eski Şb.Md. S.Yılmaz Küçük'e Benin işe girmemde refarans olan Esk Yapı İşleri 5. Bölge Müdürü Halil Besen, Md.Yrd. Nedim Sancara, İhale Takip Şefi Değerli Eniştem (Rahmetli) Işıklarda uyusun İbrahim Türkmen'e, BAYDER Yönetimine, Konfederasyonumuz Türk- İş, e Sendikamız  Yol- İş Genel Merkez  Yönetimine, 3.Nolu Şube Başkanı Ali Serdar Şahine ve Yönetimine tabii ki en önemlisi Tüm çalışma arkadaşlarım Ahmet İşmen başta olmak üzere ve unuttuklarım varsa özür diliyorum bana göstermiş olduğunuz yakınlığı ve güveni hiçbir zaman unutmayacağım. 
HEPSİNE ŞÜKRAN BORÇLUYUM, AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.


                                             Daire Başkanım İsmail Bilici


Daire Bşk. Ahmet Bektaş

Sizlere son sözüm, birlikte oluşturduğumuz ilkelere ve değerlerinize sahip çıkmaya devam etmenizdir. Her zaman olduğu ve olacağı gibi en içten sevgilerimi iletiyorum. Hoş çakalın…” 

                               Çevre ve Şehircilik Bakanlığı


En başından beri hedefimiz burada bir aile ortamında çalışmalarımızı gerçekleştirmek ve çalışan arkadaşlarımızın yaptıkları işten zevk almalarını ve başarılardan birlikte gurur duymalarını sağlamak oldu.
Bugün geldiğimiz nokta itibarıyla sizlere baktığım zaman bunu yakalamış olduğumuzu görüyorum. Burası birçoğunuz için ilk iş deneyiminizi yaşadığınız bir yer oldu.

Ben, bu kurumun, ekibin bir parçası olmaktan her zaman gurur duydum ve bu böyle kalacak.
Hepinize başarılar diliyorum. 


Her veda hüzün taşır içinde...
Doğurup büyüttüğü çocuğuna uzaktan el sallayan bir annenin hüznü gibi,
"Emek" diye bildiğin ne varsa içine kattığın,
Sevgiyle yoğurup, her tökezlediğinde elinden tuttuğun,
Bir bahar sevinciyle merhaba deyip,
Yine bahar hüznüyle geri de bıraktığın hayaller gibi...
Her veda bir başlangıçtır aslında...
Bırakıp gittiğiniz her neyse size kattıklarıyla başlarsınız yeni olana
Zamansızdır vedalar ama tam zamanıdır bazı başlangıçlara...

Şu zamana kadar birlikte çalıştığım, bana destek olan herkese teşekkür ederim…
Bana her zaman özel mailimden (acetu@gmail.com) ulaşabilirsiniz.
Tekrar Görüşmek üzere
Sevgiyle kalın.
Ali Cemal Türkmen




Yorumlar

  1. Hayırlı olsun arkadaşım. Emeklilik hayatında, sağlık huzur ve mutluluk seninle olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

EKONOMİK KRİZ

İŞ,  EKMEK, ÖZGÜRLÜK İSTİYORUZ Pazardan, marketlerden, çarşıdan hiç bir şey aynı fiyattan alınamıyor. Paranın değeri pula döndü. Ekonomideki kötü gidişat " PARA- DÖVİZ" krizi olarak patladı. Halkımızın alım gücü iyice düştü. Sürekli borçlanarak satamayacakları kadar mal üretmeye devam eden kapitalistler, elde ettikleri yüksek karları cebe indiriyorlar. Şimdide Şirketlerin borçlarını emekçilerin sırtına yıkıyorlar. Çok sayıda büyük şirketler konkordato ilan ederek iflasta olduğunu beyan etti. Milyarlarca dolar para yurt dışına çıkarıldı. Köprülere yolcu, hastanelere hasta teminatı verilerek yapılan " BÜYÜK PROJELERLE" şişem balon patlamış bulunuyor. Enflasyon çift rakamlı , vatandaşın enflasyonu ile devletin kurumu (DİEK) enflasyon arasında dağlar kadar fark var. Bir çok şirket seri halde işçi çıkarmaya devam ediyor. Krizleri Kapitalist sistem üretir. Bu sistemde ekonominin çarkları halkımızın yararına dönmez. Büyük şirketler, tekeller

SEVGİ SELİME

                                    SEVGİ SELİME; Hayatımın aydınlığı, Yarin ( 29 Mart)  Senin doğum günün.  Önceden seninle sohbet edip sonrada benim duygularımı paylaşmak istedm. Bugün beni herkesten daha iyi tanıyor beni sevmeyi, mutlu etmeyi seçen yüce insan; Önce bana olan aşkın ve sabrın için,  hayatımın bir parçası olduğun için TEŞEKKÜR EDERİM.  Bugün milyarlarca kelime bile seni ne kadar özlediğimi tam olarak anlayamaz, anlatamaz , Sen gerçekten benim hayatımın en büyük hazinesiydin.  Bugün bize veda etmiş , yanımda olmayabilirsin ama sevgin ve hatıraların sonsuza dek hep kalbimde saklandı ve yaşayacak. Kalbim hala acı çekiyor ve gözlerim her zaman gizli gözyaşları döküyor. Beni nasıl bu durumda bırakıp gittiğini anlayamıyorum. Kalplerimizin dibinden, cennetteki yeni evinizde sonsuz mutluluk ve barış diliyorum. Hoşcakal iki nefes arasındaki can, hoşcakal yarım bıraktığımız heyecan , hoşcakal iki gözüm,  menekşem, pıtırcığım, Sevdam, Kara gözlüm,  Esmer güzelim,  Nur yüzlüm,  Eş

ANNEM HAVVA'YA MEKTUP

  ANNEM (  HAVVA )'YA  MEKTUP  Bu yazıyı sana adadım annem. Sensizliğinde, çekilmeyen bir günün anlam ve önemi üzerine bir şeyler karalamak için oturduğumda, bilgisayarımın başına, sana dair bir şeyler yazmak istedim. Biliyorum sen bunu okuyamayacaksın, bilemeyeceksin,  göremeyeceksin ama olsun senin yerine duygularımı paylaştığım insanlar okuyacak. Sana yazdım ya bu yazıyı, ellerim titreyerek, gözlerim dolarak ve ağlayarak. Hiçbir abarti  yok sözlerimde, eğer duyuyor, hissediyorsan gittiğin yerlerde. Yalnızca, sevgimi değil, sensizliğe alışamadığımı da bilmeni istedim.  Alışamadım ya, alışmak ta istemiyorum hani !.. Zor geliyor ölüm, zor geliyor sensizlik !.. Tüm dünya herkes annesinin “anneler gününü” kutlayacakken, senin gününü kutlayamamak, ellerini öpememek, hep birlikte gülüp eğlenememek zor geliyor be anne. Kızgınım sana !.. kırgınım bizi bırakıp  bu kadar erken gitmene !.. Kızgınım ya, elinden bir şey gelmediğinin de farkındayım. Ama keşke biraz daha uzun yaşamayı dileseydi