Ana içeriğe atla

MUTLULUK ...


Mutluluk, bakmaktır, saygı duymaktır, dinlemektir, güvenmektir,
sürprizlerdir...

Mutluluk hayatta ki küçük sürprizlerdir... Söyle bana eğer her şeyi bilirsen
sana nasıl sürpriz yapabilirim? Arada bir kapat gözlerini, hesaplama her
adımı, bilme geleceği ne olur...
😏😏😏

Mutluluk bu günde yaşamaktır... Söyle bana eğer geçmişin tozlu katmanları
arasında kalmışsan seni nasıl görebilirim, duyabilirim ya da dokunabilirim?
Arada bir dön bana, geçmişi bir yana bırakıp şu dakikaları benimle yaşa ne
olur...
😎😎😎

Mutluluk oyun oynayabilmektir... Söyle bana her sözümü ciddiye alırsan
seninle nasıl şakalaşabilirim? Arada bir gevşe, sakinleş, umursama
kelimelerin altında yatan derin ve büyük anlamları, oyna benimle ne olur...
🎁🎁🤹‍♂️🤹‍♀️
Mutluluk paylaşmaktır... Söyle bana eğer en derin korkularını, sırlarını,
utançlarını benden saklıyorsan, senin yaşamını nasıl paylaşabilirim? Arada
bir açıl bana, zayıflıklarını da sevmek istiyorum en az güçlü kolların
kadar...
👩‍🏫👨‍⚖👨‍🌾👨‍🍳
Mutluluk özgürlüktür... Söyle bana her yaptığıma karışıp beni sevgi
zincirlerinle bağlarsan nasıl seni sevdiğimi ispatlayabilirim? Hep içinde
bir korku olmaz mı 'ya beni bırakıp giderse bir gün?' diye... Arada bir
güven bana, serbest bırak, risk al, bırak seni özgürce sevebileyim ve her
gün seninle kalmaya yeniden karar verebileyim...
🌏🏔🗺
Mutluluk güvenebilmektir... Söyle bana eğer duygularını ve düşüncelerini açık
yüreklilikle bana anlatamıyorsan, nasıl kendimi sana yakın hissedebilirim?
Nasıl kendimi sana teslim edebilirim? Arada bir kabuğundan sıyrıl ve bana
güvenmeye çalış, sana güvenmeme izin ver ne olur...
🎎🤹‍♀️
Mutluluk fedakârlıktır... Söyle bana sürekli benim için yaptıklarını yüzüme
vurup durursan, fedakârlıklarının değerini nasıl görebilirim? Arada bir
sabret ve bırak yaptıklarını ben göreyim, sana teşekkür edebileyim...
🤹‍♂️♥️♠️♦️
Mutluluk dinlemektir... Söyle bana sürekli kendinden bahsediyorsan seni
nasıl dinleyebilirim? Arada bir soru sor bana, gerçekten ilgilen benim
söylemek istediklerimle, merak et ne olur...
🎎
Mutluluk saygı duymaktır... Söyle bana sürekli arkadaşlarımı, dinlediğim
müziği, giydiğim kıyafetleri, sözlerimi, tavırlarımı eleştiriyorsan, nasıl
kendime saygı duyabilirim? Arada bir beğenmesen bile kabullen benimle ilgili
gerçekleri ne olur...
🎁🥇🤼‍♂️
Mutluluk bakmaktır... Söyle bana başım ağrıyor dediğimde umarsızca 'ağrı
kesici al' dediğinde nasıl sevildiğimi hissedebilirim? Arada bir yanıma gel,
serin elini başıma koy, yatır beni koltuğa, üzerime bir battaniye ört, hatta
uzanıver yanıma, bana tatlı bir hikaye anlat ne olur....

Seninle mutlu olmak istiyorum....

🎎💑👥
Sevgilerimle,
Ali Cemal Türkmen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EKONOMİK KRİZ

İŞ,  EKMEK, ÖZGÜRLÜK İSTİYORUZ Pazardan, marketlerden, çarşıdan hiç bir şey aynı fiyattan alınamıyor. Paranın değeri pula döndü. Ekonomideki kötü gidişat " PARA- DÖVİZ" krizi olarak patladı. Halkımızın alım gücü iyice düştü. Sürekli borçlanarak satamayacakları kadar mal üretmeye devam eden kapitalistler, elde ettikleri yüksek karları cebe indiriyorlar. Şimdide Şirketlerin borçlarını emekçilerin sırtına yıkıyorlar. Çok sayıda büyük şirketler konkordato ilan ederek iflasta olduğunu beyan etti. Milyarlarca dolar para yurt dışına çıkarıldı. Köprülere yolcu, hastanelere hasta teminatı verilerek yapılan " BÜYÜK PROJELERLE" şişem balon patlamış bulunuyor. Enflasyon çift rakamlı , vatandaşın enflasyonu ile devletin kurumu (DİEK) enflasyon arasında dağlar kadar fark var. Bir çok şirket seri halde işçi çıkarmaya devam ediyor. Krizleri Kapitalist sistem üretir. Bu sistemde ekonominin çarkları halkımızın yararına dönmez. Büyük şirketler, tekeller

SEVGİ SELİME

                                    SEVGİ SELİME; Hayatımın aydınlığı, Yarin ( 29 Mart)  Senin doğum günün.  Önceden seninle sohbet edip sonrada benim duygularımı paylaşmak istedm. Bugün beni herkesten daha iyi tanıyor beni sevmeyi, mutlu etmeyi seçen yüce insan; Önce bana olan aşkın ve sabrın için,  hayatımın bir parçası olduğun için TEŞEKKÜR EDERİM.  Bugün milyarlarca kelime bile seni ne kadar özlediğimi tam olarak anlayamaz, anlatamaz , Sen gerçekten benim hayatımın en büyük hazinesiydin.  Bugün bize veda etmiş , yanımda olmayabilirsin ama sevgin ve hatıraların sonsuza dek hep kalbimde saklandı ve yaşayacak. Kalbim hala acı çekiyor ve gözlerim her zaman gizli gözyaşları döküyor. Beni nasıl bu durumda bırakıp gittiğini anlayamıyorum. Kalplerimizin dibinden, cennetteki yeni evinizde sonsuz mutluluk ve barış diliyorum. Hoşcakal iki nefes arasındaki can, hoşcakal yarım bıraktığımız heyecan , hoşcakal iki gözüm,  menekşem, pıtırcığım, Sevdam, Kara gözlüm,  Esmer güzelim,  Nur yüzlüm,  Eş

ANNEM HAVVA'YA MEKTUP

  ANNEM (  HAVVA )'YA  MEKTUP  Bu yazıyı sana adadım annem. Sensizliğinde, çekilmeyen bir günün anlam ve önemi üzerine bir şeyler karalamak için oturduğumda, bilgisayarımın başına, sana dair bir şeyler yazmak istedim. Biliyorum sen bunu okuyamayacaksın, bilemeyeceksin,  göremeyeceksin ama olsun senin yerine duygularımı paylaştığım insanlar okuyacak. Sana yazdım ya bu yazıyı, ellerim titreyerek, gözlerim dolarak ve ağlayarak. Hiçbir abarti  yok sözlerimde, eğer duyuyor, hissediyorsan gittiğin yerlerde. Yalnızca, sevgimi değil, sensizliğe alışamadığımı da bilmeni istedim.  Alışamadım ya, alışmak ta istemiyorum hani !.. Zor geliyor ölüm, zor geliyor sensizlik !.. Tüm dünya herkes annesinin “anneler gününü” kutlayacakken, senin gününü kutlayamamak, ellerini öpememek, hep birlikte gülüp eğlenememek zor geliyor be anne. Kızgınım sana !.. kırgınım bizi bırakıp  bu kadar erken gitmene !.. Kızgınım ya, elinden bir şey gelmediğinin de farkındayım. Ama keşke biraz daha uzun yaşamayı dileseydi